neděle 29. listopadu 2015

My Christmas Wishlist 2015

Ahoj !

V dnešním článku bych vám chtěla představit, co si letos přeji pod stromeček.

1, Hodinky - Daniel Wellington
 Tyhle hodinky byly hit už pár měsíců zpátky. Dlouho jsem se rozhodovala, jestli si je vůbec mám přát - hodinky jsem nikdy moc nenosila - i když jsem měla jedny roztomilejší z Claire's. Když už jsem začala trochu dospívat, nijak mi hodinky nechyběly. Ale rozhodla jsem se, že jim dám šanci, a jsem si jistá že je unosím, a stanou se mým oblíbeným doplňkem /a taky pomocníkem/.

Typ : Classy Sheffield 26 mm /černý řemínek + rose gold ciferník/
K sehnání na : www.danielwellington.com

Zdroj obrázku : www.watch196.com

2, Obag mini /černá/

Už dobrých pár měsíců sháním černou prostornou,ale ne příliš velkou kabelku. Ze všech těch, které jsem našla a prohlédla, se mi Obag líbí nejvíce. Je velmi jednoduchá, bez zbytečných třásní, ozdobiček apod. 

K sehnání na : www.obag.cz
Zdroj obrázku : www.obag.cz

3, Diář 

 Je to tak, i na něj došlo. V předešlých letech jsem rok co rok diáře nepoužívala, nenosila s sebou, spíše vyhazovala. Letos u mě ovšem nastal zvrat s přibývajícími povinostmi jak ve škole, tak mimo ni. Na konci října už sem začala pociťovat, že se bez diáře neobejdu. Mojí prioritou je mít dostatečný prostor na poznámky ke každému dni. Tak sem se znova pustila do pátrání a našla jsem tento pěkně zpracovaný diář Black Brick. Není to jeden z nejlevnějších, a věřím, že se podobné najdou i za menší cenu. :)

K sehnání na : http://www.blackbrick.cz/obchod/blackbrick-diar-2016/


Zdroj obrázků : www.blackbrick.cz 



4, Sephora Luster Matte Long - Wear Lip Color /Fig Luster/

Tuhle tekutou rtěnku jsem poprvé viděla u Nicole z A Cup Of Style. Líbila se mi na první pohled, a hned jsem si začala "googlit" další odstíny. Musím ale říct, že tento je u mě na prvním místě.

K sehnání : v prodejnách Sephora
Zdroj obrázku : sephora.com
5,  Černé skinny jeans

Do šatníku by se mi hodily i černé skinny džíny. K různým outfitům by se mi líbily více než ty modré + se samozřejmě hodí ke všemu. Z českých e-shopů jsou např. na Zootu.

 K sehnání : www.zoot.cz (http://kalhoty.zoot.cz/kalhoty/cerne-skinny-kalhoty-only-minna) 

<------------------>
 
                    www.newlook.com (http://www.newlook.com/shop/womens/jeans/black-skinny-jeans-_345592901?productFind=search)

 
 Zdroj obrázku : www.newlook.com


6, Knihy

Jako každý rok, i tento, si přeji knihy. Čtení miluju a na svém seznamu mám letos 5 knížek. 
  1- Girl Online /Zoe Sugg/ - podle popisu knihy je to jedna z těch "oddechových". Každopádně mě zajímá jaká bude.. 
2 - Girl Online On Tour /Zoe Sugg/ - pokračování Girl Online. Chci si ji přečíst v originále, takže pokud bude stát za prd, alespoň si procvičím angličtinu.. Samo sebou doufám, že se mi bude líbit :) 
3 - Sněží, sněží /John Green, Maureen Johnson & Lauren Myracle/ - kniha se třemi různými vánočními povídkami od tří různých autorů, včetně mého oblíbence. 
4 - Móda, krása a životní styl /A Cup Of Style/ - prostě knížka plná holčičích témat = musím mít!
5 - Will Grayson, Will Grayson /John Green & David Leuithan/ - podle popisu je to vtipná knížka, opět od mého oblíbence. Budu číst v originále - zatím není přeložena.

Všechny vypsané knihy k zakoupení např. na : www.martinus.cz


Tak to je letos všechno, snad jsem dala Ježíškovi jasné instrukce :) Po Vánocích se určitě můžete těšit  na článek, ve kterém vám povím co všechno jsem dostala.

  XXX










 

 

 

Žádné komentáře:

Okomentovat