pátek 4. prosince 2015

Nákupy - Rossmann

Ahoj všichni !

Dneska tu pro vás mám menší nákup z Rossmannu. Rossmann jsem navštívila zase po dlouhé době, kouknout se co je nového, a na co jsem nenarazila.. Byly ohromné slevy u  pár značek dekorativní kosmetiky. Samozřejmě jsem toho jak se patří využila.





Essence -Kajal Pencil- /25 feel the mari-time/

Tuhle zelenomodrou kajalovou tužku na oči jsem si koupila kvůli školnímu projektu, ve kterém vystupuji jako Kleoparta.Hledala jsem proto tu nejlevnější tužku v celém obchodu. Jsem si ale jistá, že ji použiji třeba na obvzváštnění nějakého líčení.






 Dermacol -16H Lip Colour- /4/

Tahle dvoufázová tekutá rťenka v červeném odstínu mě poprvé zaujala na blogu Lou /www.getthelouk.com/, kde ji Lou nanejvýš vychválila. Když už jsem kolem ní procházela, nemohla jsem si odpustit nedat ji do košíku. 






  
 Essence -Concealer Brush-

Když už jsem tu Essence nakousla, tak ji teď taky dorazím. Můj štěteček na korektor je už dobré 2 roky starý, tak jsem se rozhodla nechat ho trošku odpočívat a koupit si nový. No a jelikož je můj starý štěteček od For Your Beauty /značka Rossmanna/, myslím, že kvalitou se toho moc nezmění.



  
Essence  -Precise Eyeliner Brush- 

A rovnou jsem do regálu hrábla i pro štěteček na linky. Asi rok zpátky sem ho měla,ale už se mi roztřepil,tak jsem potřebovala náhradu. 




Essence -Lashes To Impress /03 half lashes/

Znova, další nutnost do školního projektu. Jelikož ty řasy použiju tak maximálně 2x, nechtěla jsem do nich vrážet nějaké velké peníze. Kvalita teď na prvním místě není.


Zdroj obrázku : www.evinde.blogspot.cz



Essence -Eyebrow Designer- /05 soft blonde/

Taky jsem si rovnou doplnila zásoby svojí nejoblíbenější tužkou na obočí. Odstínově sedne perfektně, vypadá přirozeně a vydrží mi celý den.




Maybelline New York -Colorama 60 seconds- /15/

A můj menší haul zakončíme lakem Colorama ve krásné červené barvě - dokonce jsem ho sladila s tekutou rťěnkou :-)        









 Je také nutno podotkout, že mi Rossmann dal jako dáreček velké balení Nivey, které teď v zimě obzvlášť užiju. Budu se na vás těšit v dalším článku. 


XXX


 

Žádné komentáře:

Okomentovat