pátek 18. prosince 2015

Moje Nejoblíbenější Vánoční Filmy & Písničky

Ahoj !

Napadlo mě, že se s vámi podělím o moje úplně nejoblíbenější vánoční písničky a filmy.


--FILMY--

- Jak Grinch ukradl Vánoce -
Moje úplně nejoblíbenější vánoční pohádka ! Líbí se mi, jak jsou v ní ukázané Vánoce i z druhé strany, a celkově celá ta idea.





- Láska nebeská-
Další z mých nej filmů obecně. Moc se mi líbí,jak jsou všichni herci a jejich příběhy nějakým způsobem propojené. Obsazení je naprosto skvělé, určitě doporučuji ! 







 -Ledové království /Frozen/-

Za animáku tu mám Ledové království. Myslím, že tuhle pohádku si zamiloval každý příznivec Disney/animáků.Stejně jako u Grinche se mi líbí celá ta idea za tím. A i já jsem se stala fanynkou Olafa. :) 





-Sám doma-
Tenhle film je prostě klasika a k Vánocům patří. Myslím, že ho všichni znáte, a pokud ne, rozhodně se na něj podívejte. Rozhodně se při něm dost zasmějete!







--PÍSNIČKY-

Tímto se přesouváme k písničkám, které každý rok obměnuji, pokaždé si oblíbím jiné. Za tenhle rok vedou : 

 Christmas lights /Coldplay/ 
Wintersong /Sarah McLachlan/
I'll Be Home /Meghan Trainor/
Home For Christmas /Maria Mena/
Have Yourself A Merry Little Christmas /Christina Aguilera/
Baby It's Cold Outside /více umělců/
O Little Town Of Bethlehem /Barbra Streisand/
Thank God It's Christmas /Queen/


Doufám, že jste si článek užili, a že si třeba něco pustíte, nebo poslechnete :) Veselé Vánoce.


XXX  


























    

Žádné komentáře:

Okomentovat