pondělí 14. prosince 2015

Jak Se Dostat Do Vánoční Nálady ?

Ahoj !

Připravila jsem si pro vás pár mých tipů,jak se dostat do vánoční nálady. Vím, že s tím nemálo lidí má problém, tak jsem se rozhodla sdílet pár věcí, které mi rychle pomohou!


1) Svíčky & Světýlka

Zapálit svíčku a zapnout světýlka je to nejjednodušší co můžete udělat. A zabírá to skvěle. Právě v zimě, kdy se stmívá ve 4 hodiny odpoledne, je to nejlepší. 

2) Adventní kalendář

Na ten nejste nikdy velcí. Každý den vás malá čokoládka (nebo cokoliv jiného) posune o krůček blíž ke Štědrému dni a vánočně vás naladí.Já si letos vybrala krásný -a dobrý!- kalendář v Marks&Spencer.

3) Vánoční filmy a písničky

Každoročně se dívám na vánoční pohádky a poslouchám vánoční písničky. Hned se ve vás začne probouzet vánoční atmosféra. Seznam mých nej vánočních písniček a filmů najdete tady -uveřejním v pátek-



 4) Pečení cukroví

U nás doma se začíná péct cukroví už koncem listopadu. Jsou to moje nejoblíbenější linecká kolečka - když jim dáte čas rozležet, budou vám chutnat o to víc,ale o tipech někdy jiny. Pečení cukorví je jedna z aktivit které si absolutně užívám. Vím, není to pro každého,ale třeba to někomu z vás pomůže se vánočně naladit. 

5) Dekorace domu/bytu/pokoje

Zrovna dneska jsem zdobila, u toho si pouštěla vánoční písničky a byla jsem absolutně šťastná. Dekorování je něco, s čím si můžete pohrát, a především si to skvěle užívat!


Zdroj obrázku : www.webdesignmash.com


Snad vám tento článek trochu pomohl se vánočně naladit - pokud ano, napište mi do komentářů, který z tipů vám pomohl nejvíce. Veselé Vánoce, budu se na vás těšit u dalšiho článku.


XXX


     












 

   

Žádné komentáře:

Okomentovat