pondělí 7. prosince 2015

Dárky k Vánocům - Moje Tipy 2015

Ahoj všichni !

Dneska jsem si připravila článek pro ty, kteří ještě nevědí co koupit k Vánocům své rodině, nebo přátelům. Nejsou to určité produkty,ale spíše místa kde sehnat spousty zajímavých dárků pro každého.



Pečující kosmetika [Manufaktura]

Tenhle tip je asi můj nejoblíbenější. MILUJI pečující kosmetiku z Manufaktury. Mají tam opravdu všechnu možnou pečující kosmetiku, ba i svíčky. Já jsem si od nich zamilovala sprchové gely a vanilkovou svíčku ve skle. Všechny produkty voní přirozeně, krásně a myslím, že si tam přijde na své opravdu každý. Já jsem tam letos koupila dárek taťkovi a babičce. Ano, i taťkovi. Letos totiž přišli s novou řadou pro muže.

 Zdroj obrázku : www.zlatejablko.cz






Zajímavé druhy kávy a čajů [Oxalis]

Tento tip dárků se mi osvědčuje už po několik Vánoc. Vybrala jsem tam pro babičku kávu, která se stala její nejoblíbenější,a pije ji dodnes. Čaje a kávy nakupuji v Oxalis(u), který má i vlastní e-shop a doručuje po celém Česku. 

 Zdroj obrázku : www.laso.cz




  Dekorace do pokoje/bytu [Nanu-Nana]

Tenhle tip dárku je skvělý spíše pro ségru, kamarádku nebo mamču. V Nanu-Nana ale neprodávají jen dekorace. Mají tam více různých vychytávek jako třeba potřeby pro malbu na plátno + různé velikosti pláten. Je sice pravda, že tam nakupuji hlavně pro sebe,ale letos tam zajdu sehnat dárky pro kamarádky. 

 Zdroj obrázku : www.firmy.cz





+ Tip - Dárkové Kartičky

Pokud opravdu nevíte co, vsaďte na dárkové kartičky do jeho/jejích oblíbených obchodů. Tím se nic nezkazí :)
Zdroj obrázku : www.galeriesantovka.cz
Snad vám tento článek aspoň trochu pomohl nebo vás inspiroval. Doufám, že se vaše dárky budou líbit, a že z nich bude mít kdokoliv, komu je dáte, radost. 
XXX 


























 

Žádné komentáře:

Okomentovat